عبد عاصی امیدوار

.

پنجشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۶:۵۹ ب.ظ

یکی برام  زد: 

عبد نباش ... عاشق باش ... عاصی نباش ... لایق باش

۹۲/۰۲/۲۶
عبد عاصی امیدوار

نظرات  (۶)


ممنون.چ جالب گفته.

دانشجوبودم. کنکورمیدم ک ادامش بدم.

راسی اون وب منوداریش؟
پاسخ:
ویندوز که عوض کردم پاک شد فراموش کردم دوباره ازت بگیرم
ببخشید
ممنون وب نو مبارک........گفتم اسممو اینجاتغییر بدم یه تنوع بشه..
پاسخ:
خوش اومدی
:)
فقط میخاسم بدونم داری یانه...مهم نیست
پاسخ:
اگه دوست داشتی دوباره آدرس و بده
سلام
خونه نو مبارک
پاسخ:
سلام ممنون :)
میگم تو اون وبلاگ دومیه نمیشه نظر گذاشت؟
پاسخ:
سلام میشه نظر داد
یا باید از قسمت تماس با من بیای برام پیام بدی
یا رو هر پستی که میخوای بزن صفحه جدا باز میشه امکان نظر داره
البته همه اینا که گفتم خصوصی میشه یعنی من نظر تایید نمی کنم
خونه نو مبارک . چه قشنگ هم هست این وبلاگ
پاسخ:
ممنون رفیق
خودم هم از این تغییر راضیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
-->