عبد عاصی امیدوار

برای فرانک

دوشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۴:۳۰ ق.ظ

تولد فرانک


تبریک دست خالی ما را با سخاوت بی حدت بپذیر

تولدت مبارک


blue glitter rose flower


فرانک.

ما چاکرتیم رفیقچه خبریجات؟ کار و بار؟ زندگی؟ دوستان؟ آشنایان؟سایر بستگان

قبل از هر چیزی میگم که این ایده فاطی بوده و اجراش از منپس من هیچ کارم قرار شده فاطی به همه بچه ها peopleبگه که بیان اینجاو هر چی دوست داشتن بهت بگن نظرات هم بازه و نیاز به تأیید نداره و هر کی نظر داده رو میتونی ببینی. 

میدونی که من اصولا بلد نیستم عین این باکلاسا بنویسم یا قلم نوشتن  ندارم.خیلی فکر کردم چی بزارم چی بنویسم اولش میخواستیم خیلی خاص باشه اما نشد. چون یه سری چیزا پیش اومد که کلا منو فاطی نشد انجامش بدیم. انشالله وقتی دیگه. خوب توکه معرف حضور بچه های وبم هستی منم که نظرم و قبلا دادم راجبت راستی این حرفا چه ربطی داشت حالا؟

من خودم نفهمیدم تو فهمیدی؟ 

نه اینکه تا حالا پست عمومی ننوشتم بی جنبه شدم الان مث این ندید بدیدا شدم خلاصه.

تنها چیزی که دیدم شاید به تولدت بخوره این بود دیگه ببخشید خیلی خاص نیست. 


ارزش " یک سال " را دانش آموزی که مردود شده میداند.

ارزش " یک ماه " را مادری که فرزندش نارس به دنیا آورده میداند.

ارزش " یک هفته " را سردبیر یک هفته نامه میداند.

ارزش " یک ساعت " را عاشقی که انتظار معشوقش را میکشد میداند.

ارزش " یک دقیقه " را شخصی که از قطار جا مانده میداند.

ارزش " یک ثانیه " را آنکه از تصادفی مرگبار جان در برده میداند.

... به یاد داشته باش ...

که زمان به خاطر هیچ کس منتظر نمی ماند.


راستی اینم دوست داشتم بزارم اینجا گفتم شاید تو هم دوسش داشته باشی 



راستی اصلا من این همه واس چی حرف زدم؟ اها می خواستم بگم سالگرد عروسیت مبارک 

اها نه این نبود میخواستم بگم تولد فرزندت مبارک 

اها نه میخواستم بگم  تو خجالت نمی کشی وبت و بستی؟ 

بیخی خلاصه میخواستم یه چی بگم دیگه 

اها راستی اینم بستنی تولدت



آخ نه میخواستم کیک بزارم یعنی این



خب من سهمم و بر داشتم بقیش مال تو و بچه هاست 


فش نده مردم آزارم خودتی اصاب ندارما


راستی این قیافه بچه هاست قبل از گذاشتن این پست    و احتمالا وقتی بیان اینجا این طوری هستند 

خوب در پایان از خودم فاطی  دوستان آشنایان وابستگان کسبه وبلاگ بچه های بلاگفا و بیان  و سایر بستگان تشکر میکنمکه ما رو همراهی کردن. 

خب مهمونی تموم شد بفرمایید برید دیگه 

۹۲/۰۲/۳۰
عبد عاصی امیدوار

نظرات  (۱۲)

Salam
Jenabe ferank
tavalodadtun mobarak.
Ishala hamishe movafaq bashido salamat.

سلام به همگی
منم مجددا به فرانک تبریک می گم و امیدوارم سالهای سال کنار خونواده و دوستانش سالم و سلامت و ترگل و ورگل زندگی کنه و وبلاگ داری البته
از فاطی و مدیریت محترم این وبلاگ هم تچکر می شه به خاطر زحمتهاشون
انشالله تولدها و عروسیهاتون
پاسخ:
سلام 
خواهش میکنم گل مریم
ما فقط مجری بودیم
ووووووووو اینجارو چ خبره.......
سلام حاج فرانک ....
تولد تولد تولدت مبارک....بیا شمعاروفوت کن که صدسال زنده باشی
دسسسسسسسسس

حالاکه فاطی وعاقای گمنام زحمت کشیدن شیرینی وکیک تولدت براتون گذاشتن شمام به ماکادو بده:)

انشالله همیشه شادوسلامت باشید...
تولدت مبارک فرانک.
:)))

با بهترین آرزوها، تولدت مبارک فرانک

دست دوست جانِ ما درد نکنه، اندازه یک تولد واقعی شادمون کرد :)

لحظه هاتون سرشار از شادی و خدا
۳۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۰:۱۳ عشق طوسی یک همراه
سلام سلام سلام سلام
تولد تولد تولد تولدت مبارک :))))
خیلی جات بین بچه های وبلاگی خالیه فرانک جان :(

سالگرد بودنت مبارک رفیق :)
{گل} {گل} {گل} {گل}
تولد تولد
تولدش مبارک
چه لطیف است حس آغازی دوباره
و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس
و چه اندازه عجیب است روز ابتدای بودن
و چه اندازه شیرین است امروز
روز میلاد
روز تو
روزی که تو آغاز شدی
تولدت مبارک فرانک
امیدوارم همیشه باشی و همه باشن و تولد 120 سالگیت رو توی وبلاگ خودت جشن بگیریم
سلام هموطن خوب من


تقدیم به هموطن " فرانک "

قاصدک ها پیام آوردند ...
که گلی بشکقته
وه چه گلی !
زیبا سخن
زیبا بیان بشکفته .

هموطن ، من خیلی کم و گاه و بیگاه به وبلاگ ات اومد ام اونم با توصیه های هموطن ه خوب مان " تک " .

نسیم عطر آگین ه بهاری خبر آورد که در چنین روز ه زیبائی پا به عرصه ی همیشه دست خوش ه حادثه ی حیات گذارده ائی .

چه سعادتمند بود ام که این افتخار نصیب ام شد .

حالا که هموطن ه مشترک مان " تک " هم نیست این سخن ه ساده ی مرا که تنها تبریکی بیش نیست از جانب ه هر دو نفر مان پذیرا باش .

بجا بود این همنشینی در وبلاگ ه خود ات صورت میگرفت که قابل نبود ام کوتاهی بر من ببخشای . باشد تا تداومی یابد این دوستی و آشنائی و همدلی ها .


ذوقی چنان ندارد بی دوست زندگانی


و آخر ...

از هموطن " گمنام " هم متشکر و سپاسگزار ام . عنایت فرموده ، جسارت بر من ببخشائید .
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم این چه حرفیه
کاری نکردیم ما
۰۱ خرداد ۹۲ ، ۱۹:۱۱ آیینه (خاکستری سابق)
سلام...
خونه ی جدید مبارک...تولد دوستتم مبارک باشه...
تحویل نمیگیریدا!!!
رفتید دیگه حاجی حاجی مکه؟!!
پاسخ:
سلام ...
درگیرم
ممنون
عیدتون مبارک
پاسخ:
عید شما هم مبارک
۰۳ خرداد ۹۲ ، ۲۱:۴۴ علوم سیاسی
سلام وای چه جالب شوکه شدم فک کردم اشتباهی اومدم...نه که امتحانات شروع شده فکر کردم در توهم امتحانات گرفتار شدم..عجب تغییری.در هر صورت تولد این فرانک خانم مبارک باشه ایشالا121ساله بشن..
پاسخ:
آقا فرانک
:)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
-->