عبد عاصی امیدوار

.

شنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۰۶ ب.ظ

سپاس بیکران بابت مهربونیاتون و دعاهاتون

۹۲/۰۳/۱۱
عبد عاصی امیدوار

نظرات  (۵)

-
دانشجویان عزیز تو فصل امتحانات زیاد به خودتون فشار نیارید ، حتی امام (ره) هم به شما امید نداشت،
همش میگفت امید من به شما دبستانی هاست!!
پاسخ:
:))

ﯾﻪ شوهر ﻫﻢ ﻧﺪﺍﺭﯾﻢ....
.
.
.

ﺍﺯﻣﻮﻥ ﺑﭙﺮﺳﻪ ﻏﯿﺮ ﺍﺯ ﻣﻦ ﭼﻨﺪ ﺗﺎ ﺧﻮﺍﺳﺘﮕﺎﺭ

داشتی؟؟؟

ﻣﺎﻡ ﺑﻬﺶ ﺑﮕﯿﻢ ﻋﺰﯾﺰﻡ ﻣﻬﻢ ﻧﯿﺴﺖ ﭼﻨﺪ ﺗﺎ ﺧﻮﺍﺳﺘﮕﺎﺭ

داشتم، ﻣﻬﻢ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ

ﻣﻦ ﻓﻘﻂ ﯾﻪ ﻧﻔﺮﻭ ﺧﻮﺍﺳﺘﻢ!

ﺑﻌﺪ ﺍﻭﻧﻢ ﺫﻭﻕ ﻣﺮﮒ ﺑﺸﻪ، ﭘﺮﻭﺍﺯ ﮐﻨﻪ ﻭ ﮔﯿﺮ

ﮐﻨﻪ ﺗﻮ ﭘﻨﮑﻪ ﺳﻘﻔﯽ

ﺗﯿﮑﻪ ﺗﯿﮑﻪ ﺷﻪ ﺑﻤﯿﺮﻩ ﺍﺯ ﺷﺮﺵ ﺭﺍﺣﺖ ﺷﯿﻢ
پاسخ:
وای

کاش تو دهات زندگی میکردم .!!

با اینترنت آشنایی نداشتم.!!

الان خواب بودم و داشتم به پسر کدخدا فک میکردم =)))))
**************
پاسخ:
خیلی باحال بود
ممنون بازم ازینا بزار
سلام...بودم ک...خودت نبودی الکی ننداز گردن من..امروز حسابی الاف بودم تونت
عینک بزن وبیا شاید ببینیم


خاهش....قابل نداشت...طرح شادسازی وروحیه دادن ب دانشجویان عزیز مملکته

هیچکس ک ب ما روحیه نمیده...حداقل من بدم ب بقیه
پاسخ:
سلام
:)

تو اصن وبلاگمو نمخخونی؟
من تووبلاگ نوشتم چی شد....دستت درد نکنه
پاسخ:
من خوندم اما نبود 
شاید بی دقتی کردم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
-->