عبد عاصی امیدوار

نظر سنجی

شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۳۰ ب.ظ

از این به بعد وقتی اینجا آپ میکنم تو وب قبلیم (بلاگفا) بزنم ؟

پ.ن: قسمت نظرات بدون تأیید هست

۹۲/۰۳/۱۸
عبد عاصی امیدوار

نظرات  (۵)

سلام دوست جان

صلاح کار خویش خسروان دانند :)

پس دوست جان خودش بهتر می دونه :)
من که اینجا رو خیلی دوست دارم

در پناه خدا باشی
پاسخ:
سلام دوست جان
این جا که هستم دیدم انگار بچه ها اذیت میشن گفتم اونجا یعنی تو وب قبلیم بزنم مثل یه تیتر تا تو وباشون نشون بده آپ کردم
خب نظری نداری یعنی؟
انتظار قندی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ینی چی?
پاسخ:
یعنی از شیرینی زیاد میکشتت
سلام به دوست جان :)

من که از این سیستم بلاگفا خبری ندارم که چجوری خبر میکنه، خودم همیشه میام سر میزنم به روش سنتی و از این تکنولوژی جدید بی خبرم :))

پس هر جور دوستای دیگه و خودت راحت تری، منم به همون راحتم :)
آره
اگه بزنی که عالیه
پاسخ:
فقط به خاطر تو
:دی
۲۲ خرداد ۹۲ ، ۱۲:۵۱ علوم سیاسی
سلام فکر بدی نیست...خیلی هم جالبه..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
-->