عبد عاصی امیدوار

تأملی در مناجات شعبانیه 3

جمعه, ۷ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۵۹ ق.ظ

مخاطب نوشته هام خودم هستم و نه کسی دیگر 


تا حالا شده گاهی کم بیاری و بعد بری با خدا حرف بزنی و بعدش بگی

ببین خدا اگه این کار و انجام ندادی نه من و نه تو و.... 

خلاصه ازین حرفا

قبلش میگم عیب نداره هر طور عشقت میکشه برو با خدا حرف بزن و ولی سر خدا منت نذار و طلبکار نباش

که مثلا اگه خدا بهت پول نداد میری دزدی و یا میری خودت میکشی

جهنم برو بکش برو دزدی 

برو هر غلطی دلت میخواد بکن

مگه به حال خدا فرق میکنه؟ دزدی کنی دستت و قط میکنند ، خودتم بکشی اون دنیا خدا حالت و میگیره

اصلا تو چه حقی داری واسه خدا تعیین تکلیف میکنی؟

توی بنده، کی هستی اصلا؟

خیلی بنده ای؟

خیلی حالیته؟

خیلی کارت درسته؟

میخوای بشمارم چه قدر لطف خدا شامل حالت بوده تا الان؟

میخوای نعمتایی که بهت داده رو بشمارم؟

.

.

.

.

بسه حالا 

افسرده نشو

درسته گفتم طلب کار نباش

اما میگم امید داشته باش

میدونی مناجات شعبانیه چی میگه؟

یَا إِلَهِی فَلا تُخَیِّبْ ظَنِّی مِنْ رَحْمَتِکَ وَ لا تَحْجُبْنِی عَنْ رَأْفَتِکَ

معبودا، به تو پناه جستم؛ مباد که برخلاف آنچه به تو گمان دارم، با من رفتار کنی و از رحمتت دورم سازی!

یادت به چیزی نیوفتاد؟

اون وقتی که مثلا داری با دوستت حرف میزنی 

و میدونی کارت لنگه و فقط به دست اون حل میشه و بهش کاری رو میسپاری

و دم رفتن میگی

ببین منتظرما!!!


پ.ن: نظرات بدون تایید هست

۹۲/۰۴/۰۷
عبد عاصی امیدوار

نظرات  (۴)

سلام
نمی دونم تاچه حد ربط داره به مطالبی که شما گفتید،اما زیاد هم بی ربط نیست!
"خدایا!
کمک کن آنچه تو زود میخواهی،من دیر نخواهم
و آنچه تو دیر میخواهی،من زود نخواهم"
نمی دونم که باید چی بگم . فقط میگم اگه امید رو از دست بدیم دیگه چیزی نداریم

زند گی باغیست که با عشق باقیست.
"مشغول دل"باش نه"دل مشغول".
"غصه های ما" از"قصه های خیالی ماست".
اگر"فرهاد" باشی همه چیز"شیرین"است.
سلام دوست جان
کلی از خوندن نوشته هات شادمان شدم :)

اما چقدر خشن!
دوست جان خدا به نظر من هر قدر هم که باهاش بد صحبت بشه، هر قدر هم که اون لحظه بندش متوجه نشه که داره ناشکری میکنه، خدا مهربون تر از این حرفاست که بخواد ناراحت شه...
یعنی چون خدابه دل بنده هاش آگاهه، از اون یک لحظه ناراحتی و حرف های بد ناراحت نمیشه...
اصلا وقتی یک نفر با خداصحبت میکنه، مگه میشه خداازش ناراحت بشه...؟

و اینکه "معبودا، به تو پناه جستم؛ مباد که برخلاف آنچه به تو گمان دارم، با من رفتار کنی و از رحمتت دورم سازی"
دقیقا حرف منم همین بود
خدا میدونه گمان هر آدمی یهش چجوری هست، پس همیشه دست بنده هاشو میگیره

ممنون از نوشته های قشنگت
در پناه خدا باشی :)
پاسخ:
سلام دوست جان
آره میدونم
قبول دارم
اما در دیزی بازه حیای گربه کجاست
این و گفتم که یادم باشه
همین 
معبودا، به تو پناه جستم؛ مباد که برخلاف آنچه به تو گمان دارم، با من رفتار کنی و از رحمتت دورم سازی!

خدا جون ببین منتظرما........منتظرم معبود من...منتظرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
-->