عبد عاصی امیدوار

.

چهارشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۵۲ ب.ظ

یا رَبِّ اِنَّکَ تَدْعُونى فَاُوَلّى عَنْکَ وَ تَتَحَبَّبُ اِلَىَّ فَاَتَبَغَّضُ اِلَیْکَ

بر من اى پروردگارم تو مرا مى خوانى ولى من از تو رومى گردانم و تو به من دوستى مى کنى ولى من با تودشمنى مى کنم و تو

وَ تَتَوَدَّدُ اِلَىَّ فَلا اَقْبَلُ مِنْکَ کَاَنَّ لِىَ التَّطَوُّلَ عَلَیْکَ فَلَمْ یَمْنَعْکَ ذلِکَ

به من محبت کنى و من نپذیرم گویا من منتى بر تو دارم و باز این احوال بازندارد تو را از

مِنَ الرَّحْمَهِ لى وَالاْحْسانِ اِلَىَّ وَالتَّفَضُّلِ عَلَىَّ بِجُودِکَ وَکَرَمِکَ


مهر به من و و احسان بر من و بزرگواریت نسبت به من از روى بخشندگى و بزرگواریت

فَارْحَمَ عَبْدَکَ الْجاهِلَ وَجُدْ عَلَیْهِ بِفَضْلِ اِحْسانِکَ اِنَّکَ جَوادٌ کَریمٌ


پس بر بنده نادانت رحم کن و از زیادى احسانت بر او ببخش که براستى تو بخشنده و بزرگوارى

۹۲/۰۴/۲۶
عبد عاصی امیدوار

نظرات  (۶)

اینا که نوشتی مال چیه؟
پاسخ:
دعای افتتاح
این چه دعاییه ؟
پاسخ:
دعای افتتاح
چون فرصتهای که خداوند برای بندگی و ترقی من برایم مهیا کرده بود خیلی زیاد بود و من همه را سوزاندم و از این فرصتها استفاده نکردم
پاسخ:
این باختن نیست :)
ممنون از محبت بی حد شما. ان شالله بهترینها را خداوند براتون نصیب کنه.
شما شیرینی چی می خواید که در توان ما باشه؟
پاسخ:
هر چی کرمته :)
خدایا!
ما اگر بد کنیم تو را بنده خوب بسیار است، تو اگر مدارا نکنی مارا خدای دیگر کجاست؟‍!
به سلام داداش جووووووووووون
میبینم که به بیان کوچ کردی
خوب کاری کردی بیان خیلی قویه
جای مناسبی رو انتخاب کردی
پاسخ:
به سلام عزیز دل برادر
خیلی وقته بی معرفت
تو خجالت نمی کشی نمیای؟
باید تو روت بگم؟
من میام هیچی نمی گم تو چی!!!!!!!!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
-->