عبد عاصی امیدوار

.

شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۲، ۰۶:۱۰ ب.ظ
سلام به تک و بقیه دوستای خوبم
اگه دوست داشتید به "بیان" بیاید اینجا برام ایمیلتون رو بنویسید تا براتون دعوت نامه بفرستم
۹۲/۰۴/۲۹
عبد عاصی امیدوار

نظرات  (۶)

این یعنی چی
من چیزی نفهمیدم
پاسخ:
یعنی اگه خواستی وبلاگت و بیاری بیان میتونی ایمیلت و به من بدی تا برات دعوت نامه بفرستم 
بعدش به راحتی میتونی وبلاگت رو به بیان منتقل کنی
اگه زودتر میگفتید من باسرانتقال میدادم
خودم روم نشد بگم....
پاسخ:
خوب الان یعنی نمی خوای؟
آدرس ایمیلت و برام اینجا بنویس
خیلی ممنونم
الان نوشته نمیتونید دیگه دعوت نامه بدید/مشکلی نداشته باشه؟؟
پاسخ:
خواهش
نه بابا
خیالت راحت :)
ممنون گمنام جان
پاسخ:
خواهش میکنم تک تک
سلام ، خوبی؟
میگم میشه یخورده از مزایای این سایت بگی ، که مثلا چه برتری هایی نسبت به بلاگفا داره و اینا؟
پاسخ:
سلام شکر
تو خوبی؟
امنیتش بهتره
مزایای و تو چی میدونی؟
شاید همون قابلیت های بلاگفا رو در حد بهتر ارائه بده
مثلا تو میتونی کاملا وب قبلیت و به اینجا منتقل کنی
با یه اکانت 2 تا وبلاگ داشته باشی
خودش آمار وبلاگ داره
نظرات و ... میتونی نشون بدی
۰۲ مرداد ۹۲ ، ۰۶:۲۳ گدای خانمم رقیه(س)
سلام علیکم
عیدتون مبارک ..
بله لینک هم شدید.یه بار اومدم بهتون گفتم با اخلاص مینویسید من همونم...اشکال از بنده ست که چند بار قالب وبو عوض کردم...راستی این مطالبی که رمز گذاشتید خصوصین؟؟؟
پاسخ:
الان یادم اومد 
نه خواهش میکنم
پروفایلتون خالی بود
نیاز به کمی شناخت از آدمای وبلاگم دارم 
میتونید کمکم کنید؟
مثلا تو نوشته های وبلاگتون یا دوستی ....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
-->