عبد عاصی امیدوار

.

پنجشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۳۸ ب.ظ

کم کم غروب ماه خدا نزدیک می شود

صد حیف از این بساط که برچیده می شود

در این بهار رحمت و غفران و مغفرت

خوشبخت آن کسی که بخشیده میشود

۹۲/۰۵/۱۷
عبد عاصی امیدوار

نظرات  (۵)

انشااله آخرماه رمضان،درصفحه آخرمقدرات شماملائکه اینگونه بنویسند:
"محب علی(ع)است،عاقبتش ختم بخیر شد"
عیدتان مبارک
پاسخ:
انشالله
ممنون
عید تو هم مبارک
آنچه امید دهد توبه من را این است
پای العفو من از رحمت حق تضمین است

من اگر بر سر این سفره طمعکار شدم
علت این بود که مهمانیتان رنگین است

میزبان، سفره برای دل مهمان چیده
میهمان گر ننشیند سر آن توهین است

تا که بیمار به لب آه کشد قبل همه
این طبیب است که آماده سر بالین است

به من درد کشیده مده دارو آخر
بیشتر، ناز طبیبانه مرا تزکین است

در سحر فیض عجیبی است که از برکت آن
چشم از خانه گریزان، سحر حق بین است

هر که گوید سخنی لحظه افطار ولی
دم افطار فقط ذکر حسین شیرین است

رمضان ماه حسین است خدا می داند
ربناهای مرا ذکر حسین آمین است

حاجت هر که در این ماه بُود حج اما
دل ما را طلب کرب و بلا تسکین است
سلام [گل]

×××××××××××××××××××××××××××××

گلخنده شوال به ناهید مبارک

ابروی خوش ماه به خورشید مبارک

آمد خبر از عرش وداع رمضانست

عید است به خوبان خبر عید مبارک

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما

و به امید ظهورمولایمان

عید سعید فطر، عید آسودگی از آتش غفلت و رهیدگی از زنجیر نفس

بر میهمانان حضرت حق مبارک باد [گل]
پاسخ:
سلام
ممنون
عید تو هم مبارک
اره/گذاشته بودم هروقت حس کردم حالت گرفته بفرستم/

اینم گذاشتم که بقیشو هم بدم ک وقت نداشتم

عیدت مبارک/بازم التماس دعا همیشه
پاسخ:
ممنون
عید تو مبارک
عیدتون مبارک
دعامون کنید
برقرار باشی و مستدام
پاسخ:
ممنون
همچنین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
-->