عبد عاصی امیدوار

.

سه شنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۲، ۰۶:۴۱ ب.ظ

اینم عکس گوش کوب های بنده 

اینا همونایی هست که نه میشه نظر باهاش تأیید کرد نه نوشت توی وبلاگ 

فقط میشه با این سمت راستی برم تو اینترنت



۹۲/۰۶/۲۶
عبد عاصی امیدوار

نظرات  (۱۳)

داغونن ها
پاسخ:
درست صحبت کن راجبه کوش کوبای من
تازه از دم در اتاق رو تخت شوتشون میکنم 
فک کنم یه 5 متری هست
من یه گوشی نوکیا دارم کلی هم دوسش داشتم
باطریش باد کرده
پاسخ:
برو بنداز آشغالی 
2 حالت داره
یا باطریش رو عوض کنی میشه بازم ازش استفاده کرد
یا باطری باد کرده گوشیت رو ترکونده
اصولا باطری ها بعد چند سال باد میکنند
منم تجربه پرت کردن گوشی روی تخت و مبل رو دارم:)
پاسخ:
میبینی چه کیفی داره؟؟؟؟؟
آزاد 
رها
تازه نگران نیستی گوشی با یه ضربه نابود شه
اون گوشی نوکیاهه ک باطریش باد کرده اگه باطریش رو عوض کنم میشه استفاده کرد
پاسخ:
آره
منم قبلا یه گوشی داشتم بعد عوض کردن دیدم گوشیم ترکید
نگو باطریش اصل نبوده کلا به خاک سپردم اون گوشی رو
خیلی خنده داربود
گفته بودی وقتای بیکاری سرگوشیتی..پیش خودم گفتم آآآآآآآآآآآآآآآآی چ گوشییی داره این !

حالا چی شده عکس رفیقاتو گذاشتی؟
عیدت مبارک
پاسخ:
به به 
رسیدن بخیر
اومدی؟
کی اومدی؟
اینا گوش کوبن 
دربارشون درست صحبت کن
عیدت مبارک
شنگول شدی...خبرخوب چیه؟زودلوبده؟
ممنونم...همین الان رسیدم....دارم مینویسم...


گوشتاش کو؟ چقدم ک نو وترتمیزه!
نترسیدی عکس میذاری چشم بخورن بتکرن...

پاسخ:
هیچ خبر 
خبری نیست 
شاد شدیم اومدی همین
گوشت چی کو؟
بله خیلی نو و تمیزه
نه بابا
براشون صدقه دادم آبجی
خیالت راحت
سلام
اساسا چون بنده آدم نازک بینی هستم سوالی واسم پیش اومد
چرا 2 تا؟
از آدم هایی که 2 تا گوشی دارن باید ترسید
الان بسی خوف نمودم!!!
بعدشم روتختی تون هم قشنگه!!!
خیلی همزاد پنداری میکنم!
منتهی من بجای چسب کاغذی چسب شیشه ای میزنم!!
پاسخ:
سلام
اساسا جریان دو تا گوشی ما طولانی است
یه دفه شد دوتا 
ناخواسته
یه گوشیم پولش خیلی میاد و قط میشه 
و بعد 5-6 وصل میشه 
تو اون مدت مادر گیر گیر که خط بگیر
ما هم ازین خط ارزونای 4 تومنی گرفتیم
بعدش که اون خط اصلیم وصل شد دیگه اینم نگه داشتم 
این بود داستان ما
سپاسگزاری ام بزرگوار
نکنه تو داداش نداشته منی؟؟
چسب شیشه ای میزدم اما دیدم
تو هوای گرم یه جوری میشد 
از طرفی وقتی میکندمش چاش چسبی بود و اصن یه وضی
این خیلی بهتره
سلام به به چه گوش کوب های خوبی از اینا میدین من برا جهیزیه م ببرم!!!
پاسخ:
سلام
دوست داری؟
نه نمیشه 
اینا مال خودمه
خود خودمه به کسی هم نمی دم 
من این قدر ازین گوشی های داغون دوست دارم. گوشی الانم کمی تا قسمتی آبرومنده . اما فعلا گیر دادم شوهرجان گوشی خوب میخوام . بذار اگر تونستم راضیش کنم گوشی خوب برام بگیره حتما عکسش رو میذارم واست . تا ببینی حسودی کنی بعد بری سرکار پولدار شی بری واسه خودت گوشی توپ بخری بعد عکسش رو بذاری بعد من ببینم بعد من حسودیم شه بعد ....
پاسخ:
من اهل حسادت نیستم
میدونی من با همین گوشی سمت راستیه خیلی کارا میکنم
خیلی نرم افزار توش ریختم 
کارا من و راه میندازه 
تو مراقبی
اما منی که ممکنه گوشی پرت کنم یا موارد اینچنینی همش دلم نگرانه چیزیش نشه 
مثلا 1-2 تومن پولم نره سطل آشغال
من اگه زمانی وضعم خوب میشه بعد اینکه خیلی کارا برای مامانم کردم بدم نمیاد یه
ماشین جم و جور بگیرم 
فکر می کردم گوشی خودم داغونه اما الآن اصلا همچین فکری نمی کتم
پاسخ:
.
سلام

قول داده بودید دستخطتون رو هم بذارید :)
در انتظاریم...
پاسخ:
سلام
بله بله
منتظر باش آبجی

۰۲ مهر ۹۲ ، ۱۷:۵۳ علوم سی اسی
شماکه گفته بودین زن داداش دارین..پس داداش دارین..ولی چرا گفتین داداش نداشته ام..نکته سنجی منو ببخشید..
پاسخ:
کجا گفتم داداش نداشته ام؟
آره دارم اما کجا گفتم؟
۰۲ مهر ۹۲ ، ۱۹:۰۶ علوم سیاسی
اخه خودتون در جواب محتسب گفتین..نکنه شماجای داداش نداشته منی؟چراحساس شدین حال..دریکی از پستاتون راجع ب زن داداشتون نوشته بودین دیگه!!
پاسخ:
آها
:))))))
آره بابا داداش دارم 
نمی دونم 
حواسم نبوده حتما یا داشتم باهاش شوخی میکردم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
-->