عبد عاصی امیدوار

سوال

دوشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۲۷ ق.ظ

فرق منتظر با متوقع چیه؟

جوابش برام مهمه 

خوشحال میشم کمکم کنید


+ قسمت نظرات بدون تأیید هست

۹۲/۰۷/۰۱
عبد عاصی امیدوار

نظرات  (۴۲)

سلام

برای چه امری میخواید مقایسه کنید؟
مذهبی؟
زندگی روزمره؟
پاسخ:
سلام
مقایسه نیست 
فرق این دوتا توی چیه؟
گمونم "توقع" بار معنایی منفی داره ...
یعنی از کسی توقع چیزی رو داریم که دستش نسبت به انجام اون بسته است...
ولی انتظار نه...
نمیدونم!
فعلا همین به ذهنم رسید...
پاسخ:
توقع داشتن همون انتظار داشتن نیست؟
نمیدونم والا...
ذهنم درگیرش شده...
از لحاظ معنایی مترادفند
ولی گمونم یه سری تفاوت ها باید باهم داشته باشن
شاید هم ندارن و من اینطور فکر میکنم...

وقتی خودتون می گید فرقشون چیه
پس احتمالا باهم فرق دارند که این سوال رو مطرح می کنید..
پاسخ:
نمی دونم ...
اگه میدونستم نمی پرسیدم
به نظر من :
توقع داشتن یه درجه از انتظار داشتن بالاتره .
تو وقتی از کسی توقعی داری یه حقی واسه خودت قائلی که طرفت اون کارو حتما انجام بده .ولی تو انتظار داشتن اون حق کمتره
البته این برداشت من ازین دو تا کلمه ست
پاسخ:
یعنی وقتی کسی منتظره توقع نداره؟

منتظر کمتر توقع داره
ببین یادته بحث مجموعه ها رو . من میگم انتظار زیر مجموعه توقعه . یعنی یه متوقع منتظر هم هست اما یه منتظر متوقع نیست
البته اینا همه ش برداشت شخصی منه
پاسخ:
دارم راجبه حرفت فکر میکنم
۰۲ مهر ۹۲ ، ۱۹:۲۷ علوم سیاسی
ادم از کسی که توقع داره انتظار نداره..انتظارومعمولااز دبگران دارن ولی توقعواز ادمایی که دوس دارن..یعنی انتظارحدش کمتراز توقعه..مثل اینکه که دوستت حرفیو بهت بزنه که توقعشو نداشته. باشی..دوستی ک دوسش داری..مثل کار مینا بامن..واقعا انتظارشو نداشتم..
پاسخ:
منظورم به چیز دیگه بود
تو ممکنه متوقع باشی
و ممکنه منتظر
حالا فرقش توی چیه؟
منتظر بودن همون متوقع بودنه؟
۰۲ مهر ۹۲ ، ۱۹:۴۵ علوم سی اسی
نمیدونم..تاحالا عمیقا بهش فکر نکردم..جالبه..
پاسخ:
فک کن اگه به نتیجه رسیدی به منم بگو
:)
یعنی من ازت توقع دارم بهم ابراز احساسات نشون بدی..چون خیلی بی احساسی ک نمیبینی یکی از تو خوشش میاد..منوببخش.
تعجب نکن این ی مثال بود حالاانتظار نداشتی یا توقع.؟
اینجا ی تک دیگه هم هست ی وقت قاطی نشه نظرات من تکتم هستم..
پاسخ:
ببخشید میشناسمتون؟
این دوتا نظر بالا هم برای شما بود درسته ؟
آدرس لینک لطف میکنید؟
اره همیشه منومیبینی ولی ازم رد میشی..وبمومیدونی فقط فکر کن.راستی این یه مثال بود گفتم که بیشتر معنی متوقع ومنتظروبفهمی اقا.
دوس داشتی کی باشم.؟؟،اگه دلت پیش یکی دیگه جامونده بگوتابرم.برم باهاش حرف بزنم؟
پاسخ:
بزرگوار به جا نیاوردم 
بنده از کسی هم توقع ندارم 
اگه مایل بودید میتونید اسم وبتون رو بدید 
اگه هم نه که هر طور صلاح میدونید
در مورد این حرفتون هم متوجه منظورتون نشدم 
ببین من قصد جسارت ندارم ولی خیلی ترسویی میدونستی؟؟
پاسخ:
مگه عرض کردم جسارت کردید؟

ی سوال نظرت راجبه علاقه چیه؟
پاسخ:
عرض کردم مایل بودید میتونید لینک وبلاگ بزارید
برام جالبه که بنده شما رو نمیشناسم 
اما شما بنده رو میشناسید
ی سوال نظرت راجبه علاقه چیه؟
نمیشه بگم ..ولی جوابمو بده خواهش میکنم؟
پاسخ:
میتونید خصوصی بفرمایید

باشه..ولی میتونم ادامه حرفموبگم؟تواصلامیتونی یه نفرو دوس داشته باشی؟
پاسخ:
پیشنهاد میکنم کل حرفتون رو یه جا بگید 
بفرمایید
نظرت راجع ب خانواده ناتنی چیه؟
پاسخ:
ببینید بنده عرض کردم آخر حرفتون یا همون کل حرفتون رو یه جا بفرمایید 
من حالم زیاد مساعد نیست نمی تونم مدام اینجا باشم 
حالا بفرمایید
زیادعجله نکن..واقعامنو نمیشناسی..
دوستت دارم.از فرصتت خوب استفاده کن وگرنه پشیمون میشب.گذشته رو فراموش کن ولی برات عبرت باشه دل بسپار تا دنیا بکامت باشه.نه ب دنیا بلکه به زندگیت خیلیا حسرت زندگی تو رک میخورن.اگه خسته شدی ببخش موفق باشی .شاید یه روز فهمیدی کی هستم یه نصیحت عشق دیگران به خودتو ندیده نگیر..خدا نگهدار
پاسخ:
ببخشید اما من کلا متوجه حرفاتون نشدم
خیلی مبهم بود

۰۳ مهر ۹۲ ، ۱۶:۴۲ علوم سیاسی
واوو مثل اینکه مناظرست..سلام :)
پاسخ:
سلام
ما که نفهمیدیم 
تو فهمیدی بگو به ما
جناب تک یا تکتم یا هراسم دیگه که داری
ما این داداش گمناممون رو از سر راه پیدا نکردیم بیای کامنت بذاری و بری . پس حواست باشه اذیتش کردی با من و دوستای دیگه ش طرفی ها
۰۳ مهر ۹۲ ، ۱۶:۵۴ علوم سیاسی
باباقضیه چیه به ماهم بگین دیگه؟شوخیه یا جدیه؟
پاسخ:
میبینی که 
یه نفر با اسم تک اومده نظر گذاشته
البته نه تک خودمون 
و یه سری صحبت هایی کرده 
که من نفهمیدم 
تو فهمیدی؟
۰۳ مهر ۹۲ ، ۱۷:۳۷ محتـ ـسبـ
سلام
تکرارش بنظرم واجبه
"جناب تک یا تکتم یا هراسم دیگه که داری
ما این داداش گمناممون رو از سر راه پیدا نکردیم بیای کامنت بذاری و بری . پس حواست باشه اذیتش کردی با من و دوستای دیگه ش طرفی ها"
۰۴ مهر ۹۲ ، ۰۱:۰۵ محتـ ـسبـ
اصطلاخ رایج بین مردم:بنظرم توقع یک بار معنایی منفی تری نسبت به انتظار داره
توقع زیادی و انتظار بیجا نمونه هایی هستند که میتونید مشاهده کنید:)
البته برعکس هم استعمال میشه که زیاد جالب نیس:)

به ریشه کلمه ها هم بخواهیم برگردیم توقع میشه پیش آمد هایی که به واقعیت نزدیک ترند و قابل پیش بینی
انتظار هم میشه پیش آمد هایی که به ایده آل نزدیک ترند و از واقعیت دورتر
پس توقع به واقعیت نزدیک تره و انتظار به آرمان نزدیک تره و توقع نزدیک به اتفاقه و انتظار دور از اتفاق


اصن یه چی نوشنم کمتر از مقاله isi در شانش نیست:))
خودم هم از خودم انتظار نداشتم اینجور بنویسم:)
توقع بیجاهم مانع کسب است:)
اگه فهمیدید چی نوشتم به منم بگید بفهمم:))
پاسخ:
:)))))
فهمیدم که چی نوشتی ....
نه منظورم این بود
وقتی تو منتظر هستی یعنی متوقعی؟
http://www.msnhiddenemoticons.com/Library/extra_large/merende/default/fighter.gif

"جناب تک یا تکتم یا هراسم دیگه که داری
ما این داداش گمناممون رو از سر راه پیدا نکردیم بیای کامنت بذاری و بری . پس حواست باشه اذیتش کردی با من و دوستای دیگه ش طرفی ها"

بعله!

http://www.msnhiddenemoticons.com/Library/extra_large/merende/default/fighter.gif
پاسخ:
عکست این بود؟

دوست جان عکسم نیومد :(
اما اونی بود که مشت میزد!
یعنی اگر بخواد اذیتت کنه ما اینجوری برخورد میکنیم!
هی سکوت کردیم ها!
پاسخ:
عیب نداره 
نمی دونم چرا نیومد

اصلا هم فکر نکنه که متمدنانه باهاش برخورد میکنیم!
اوهوم، دقیقا همین عکس بود :))
من نتونستم به نتیجه ای برسم
یعنی دارم روش فکر می کنم
پاسخ:
رسیدی بگو به منم
۰۸ مهر ۹۲ ، ۰۱:۱۸ علوم سیاسی
کاش منم بودم تو این مناظرات ..ولی دلم کباب شد انگار یه بچه دبیرستانی این حرفارو زده..نباید این حرفارو بهش میزدین خیلی گناه داشت الهی..دلم نمیاد بهش چیزی بگم..
پاسخ:
دفه بعد خبرت میکنم 
:)
۰۸ مهر ۹۲ ، ۱۱:۰۹ علوم سیاسی.
تیکه انداختین...:) باشه..):



:)
پاسخ:
تیکه چی بابا؟
اینکه دفه بعد خبرت میکنم؟
ما که نفهمیدیم طرف چی میگفت اما جدی بیا شاید تو بفهمی
سلام رفیق
منو یادت هست؟
آخه این سوالت بستگی به مخاطبش داره
وقتی حرف ......... خداست آره
از خدا توقع دارم لطف کنه منو به آرزوهام برسونه...منتظرم هستم..انتظار ادامه ی توقعه
توقع دارم و بی صبرانه منتظرم
اما برا آدما کلا فرق داره....
این جور که تجربه ثابت کرده اگه از آدما توقع خوبی داشته باشی انتظار بیفایدس...یه اصل ثابت شده
اما توقع بدی بدون انتظارم به وقوع میپیونده...
یعنی کلا ربطی بهم ندارن..
خداجونم آخه جز تو از کسه دیگه ای همچین توقع بزرگی ندارم.....جون من رحم کن بهم...منتظرم.....
پاسخ:
سلام
ببخشید بجا نیاوردم 
ممنون از نظرتون 
ساکارو که میشناسی؟
من داستان زندگیمو نوشته بودما....
رویام دیگه ....
بعد شما اومده بودی تو فاز نصیحت...البته نصیحتاتونم قشنگ بود
نمیدونم شایدم یاتون نیاد
بیخیال اومدم سر بزنم و برم
اینجا خیلی قشنگه مخصوصا با اون عکس بالایی آدم دلش آروم میگیره....
پاسخ:
آهااااااااااااااااااااااااااااااان
سلام رویا 
آره یادمه
ممنون اومدی
نظر لطفته 
وب نداری تو؟
مگه میشه اون ممسی رو آدم یادش بره 
درسته اینجا نمیاد زیاد اما من کلا اونجام
هر روز سایتش و میبینم 

۱۰ مهر ۹۲ ، ۲۰:۳۳ علوم سیاسی
ای بابا پس دیگه اجازه ورود به وبتونو نداریم...فک کنم جزو اخراجی ها هستم..موفق باشین پس خدا فظ.
پاسخ:
من و دلم هام واقعا شدند من و دلم
همین ...
خوبه که یادت اومد.....الان باید از خوشحالی چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟
نه بابا وب ندارم
یعنی حوصله شو ندارم....
من عاشق آشپزی و شیرینی و دسرم ...همش میخوام یه وبلاگ آشپزی را بندازم....سختم میاد...حوصله ام نمیاد
اگه عکس کیکا و دسرامو ببینی غش میکنی!!!!!
نمیدونم شایدم نکنیااااااااااااااا
پاسخ:
الان میتونی به خاطر خوشحالیت وب برنی
خیلی خوبه 
اگه بزنی من بشخصه مشتری پر و پا قرص وبت میشم 
باور کن
چون دوست دارم خیلی
بزن بنظرم 
دستوراشم بزار 
خودم برات تبلیغ میکنم 

ye soal beporsam narahat nemishi?
mishe begi chan salete? balaye 25 ya ziresh?
haminjoori miporsamaaa
akhe to ye jooore khassi......
پاسخ:
:)
من بالای 25 هستم 
نالاحت شدیییییییییییییی
بابا نشو دیگه
اه
نشوووووووووووووووو......بشششییی میشماااااااا
پاسخ:
نه بابا 
چرا ناراحت
اگه ناراحت میشدم جوابت رو نمی دادم 
migam oon vakh bayad az koja shoroo konam?avvalesh chikar konam?
komak
پاسخ:
مگه تا حالا وب نزدی؟
برو تو بلاگفا ثبت نام کن
قبلش هم یه اسمی برای وبت انتخاب کن
بعد هم برات یه میل میاد که میگه برو وبت و اینا
تا 5 یا 10 روز اول خبری نیست تا وبت رو پست نزاری کسی زیاد نمیفهمه 
میتونی قالب و شکل و ... اینا رو بشینی انتخاب کنی
ممسی که این کارست 
ازش مشورت بگیر
weblogo migam
البته خودم طراحی صفحات وب رفتماdreamweaver
صفحه آماده لازم ندارم..
خودم میتونم یه چی درس کنم
اما بقیشو نمیدونم
پاسخ:
گفتم دیگه الان 
تا وبت درست میشه عکسات و متنات و میتونی آماده کنی 
بعد هم اینکه یه توضیح راجبه وبت بدی
بعد یه مدت هم افراد خودشون تو رو میان پیدا میکنند و تبادل نظر و لینک و این حرفا
ok
thanks
پاسخ:
your wellcome

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
-->