عبد عاصی امیدوار

دلتنــگی 4

شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۱۰ ب.ظ

حضرت امام جواد (ع) :

مومن نیاز دارد به توفیقی از طرف خدا ، و به پندگویی از طرف خودش، و به پذیرش از کسی که او را نصیحت کند.

تحف العقول / ص 480


هنوز هم بوی عطر لیموی حرمت را حس میکنم


السلام علیک یا جواد الائمه (ع)

آروم نداره دلم ...

به غم اسیرم ...


مرا نصیحتی کنید که شاید توفیقی نصیب این عبد عاصی در این شب گردد


پ.ن : نظرات بدون تأیید است

۹۲/۰۷/۱۳
عبد عاصی امیدوار

نظرات  (۶)

سلام

این تصاویر که گذاشتین،با دلم بازی میکنه
...
انشاالله قسمت دوباره تون بشه استشمام عطرناب حرمش...

آستان بوس خود خطابم کن
بدحسابم ولی حسابم کن
قسمت می دهم به نام جواد
بعداگر خواستی جوابم کن
کرمت اگر اجازه داد آقا
پیش چشم همه خرابم کن.

امشب،امام رضارو به یگانه فرزندش قسم میدم...

نصیحت همیشه از بزرگتر به کوچیکتر میرسه
چشم انتظار نصیحتی که شک نکنید آویزه ی گوشم خواهد شد،میمونم
التماس دعا
۱۳ مهر ۹۲ ، ۲۳:۲۱ محتـ ـسبـ
آقا عکسا خیلی قشنگه
یاد حرم امام رضا ع افتادم
نصیحت بلدنیستم .
مواظب خوبی هایی که داری باش داداشی . خوبی هات اصیلند ارزون به دستشتون نیاوردی پس ارزون نفروششون .
۱۴ مهر ۹۲ ، ۲۱:۰۹ لوم سیاسی ..زهرا
سلام...از دلتنگی حرف نزنین ک واقعا دلم واسه مادرم تنگ شده اونقدر ک دلم میخوادبمیرم..دارم اهنگ مادرو گوش میدم وبا این تصاویری ک گذاشتین بیشتر دلتنگ شدم..نمیتونم جلوی اشکامو بگیرم ی نصیحت بیشتر نمیتونم بگم...سکوت شاید سکوت بهترین نصیحت....ب همراه صبر.
انشا الله خدا ما رو با ایشون محشور کنه
اینجا که نوشتی نصیحتی کنید مرا واقعیه؟ یعنی میتونیم نصیحت کنیم آیا؟
پاسخ:
بله 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
-->