عبد عاصی امیدوار

معرفی

سه شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۱، ۰۱:۲۴ ب.ظ

خیلی وقته که دیگه نه با کسی حرف میزنم و نه جایی می نویسم

چند روزه دارم به اینجا ور میرم و سرم و گرم میکنم

اینجا حرف نمی زنم

فقط حرفایی که حافظ باهام میزنه و مینویسم

همین

توضیح:

از وقتی سکوت کردم ، هر وقت دلتنگ بشم و دوست داشته باشم کسی باهام حرف بزنه تفعل به حافظ میزنم

تفریبا هر شب یا روزی دوبار باهام حرف میزنه

همدم خوبی شده واسم

اگه او هم چیزی نگه عیب نداره

خدا هست

خدا همیشه هست

من راضیم

۹۱/۰۴/۲۷
عبد عاصی امیدوار

نظرات  (۹)

خوش اومدی دوست خوبم....
بنویس خیلی هم بنویسف نوشتن آدمو آروم میکنه
================================
ممنون بانو اما دیگه سکوت کردم
اینجا هم حرفایی که حافظ بهم میگه رو مینویسم
سلام.ممنون ک بهم سرزدید.
چرا سکوت کردید؟
جریانتون چیه؟
===========================
سلام
ممنون که اومدی
بگذریم
خوب کردی دوباره اومدی....
‏ =======================
ممنون
سلام...خوش اومدی....
معرفیت که باز غم انگیزه.....
گمنام عزیز هر جا هستی خدا سعادتت بده....
امیدواریم حالت خوب باشه....
=================================
سلام
ممنونم
شکر خوبم
سلام. خوبید؟ کجا بودید کم پیدا شدید؟
===============================
سلام
شکر
هستم
یه خواننده خاموش وبت
نوشتن آدمو آروم میکنه..
==========================
آره
ممنون اومدی
هوراااااااا
بالاخره اومدی و همین عالیه حتی اگر سکوت کنی
===================================

دوست دارم فرانک بیاد اینجا
ای بابا نگا کن تو رو قرآن
از تیر وب زده بودی و من بعد سه ماه فهمیدم
بابا مصبتو شکر
به همین تک میگفتی یه جوری حالیم کنه
کامنتت رو میدیدم ولی فکر میکردم وب نداری
================================
یک بار دیدم یکی به اسم امیر وب داره فکر کردم تویی
ازش پرسیدم گفت تو نیستی
باور کن خیلی فکر کردم
ناراحت بودم تو نمی دونی من اینجام
سلام

اگه هیچ کس نیست خدا که هست....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
-->