عبد عاصی امیدوار

.

جمعه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۲، ۰۹:۵۲ ب.ظ

حضرت امیر علیه اسلام: 

کسی که شکیبایی او را نجات ندهد ، بیتابی او را هلاک خواهد کرد


پ.ن: نظرات بدون تأیید است

۹۲/۱۱/۱۸
عبد عاصی امیدوار

نظرات  (۶)

بی تابی گاهی وقتا کاری با من می کنه که انگار قلبمو می خوام از جا بکنم
صلواااااات
اللهم صل علی محمد و آل محمد
رسیدن بخیر برادر
سلام دوست جان،

خداروشکر سلامتی،
نگرانت شده بودیم

انشالله همیشه در پناه خدا باشی

+گر صبرکنی، ز غوره حلوا سازی! :)
سلام
سلام
امیدوارم همیشه خوب و خوش باشین

ممنون که همیشه سر می زنی به من و جویای حالم میشین

در پناه خوبیهای خدای مهربون باشی همیشه :) +آیکن ِ گل و بلبل و شیرینی و ...
۰۷ اسفند ۹۲ ، ۲۱:۲۳ ▂▃▅▆▇█ هبوط █▇▆▅▃▂
تازگیا اصلا نمیتونم شکیبایی کنم! دارم خودمو نابود میکنم و طرفم رو هم دلگیر!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
-->