عبد عاصی امیدوار

.

دوشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۲، ۰۷:۴۹ ب.ظ

برای مادر بزرگم میخوام ختم قرآن بزارم
اگه دوست داشتید اعلام کنید تا بهتون جزء بگم
۹۲/۱۲/۱۲
عبد عاصی امیدوار

نظرات  (۸)

جزئ 30 برای من
پاسخ:
ممنونم داداشم 
لطف میکنی
سلام
خوبی شما؟
خوش می گذره ایشالا؟

ایشالا که همیشه خوب و خوش باشین

جزء اول هم برای من :)

پاسخ:
سلام
جز اول خونده شده 
اگه دوست داشتید بگید تا جز بهتون بگم 
سلام
خب هر جز که خونده نشده و شما بگی می خونم

من سر ِ نی نی ای که داشتم سه بار قرآن خوندم در عرض ِ یه ماه

چشم بسته همه جز ها رو براتون می خونم الان :)

پس شما بگو بی زحمت که چه جز رو بخونم
پاسخ:
سلام 
ممنون
خدا رحمتش کنه ...
جزء 16
خیلی دلم میخواد منم شرکت کنم اما میدونم نمیتونم یه جز رو کامل بخونم
کی حاضره یه نصفه جز با من شریک بشه؟
پاسخ:
نمی دونم راستش 
شاید یکی از بچه های اینجا باهات قسمت کرد 
منم درحد ی فاتحه از ته قلبم میخونم.البته اگه قابل بدونین..هرچندبرای شمانیی.
پاسخ:
ممنون از لطفتون 
داداشی شما یه جزء رو بهم بکو , اکه وقت خاصی واسه تموم شدنش نذاشتی من کم کم میخونمش
پاسخ:
جزء 23
نه وقت نداره 
سلام
چطوری؟
اومدم بگم من دارم جز 23 رو میخونما یه وقت به کس دیگه ندیشا
فقط حزب آخرش مونده
اگه جز دیگه ای هم مونده بم بگو ، یه جز دیگه هم میتونم بخونم
پاسخ:
سلام 
شکر
نه به کسی ندادم 
فعلا تموم شد 
اگه بازم خواستم ختم قرآن بزارم می گم اینجا
از مقلب القلوب برایتان شادی دل ،

از مدبر الیل و النهار برایتان روز و شبهای خوش

و از محول الحول برایتان بهترین احوال را خواستارم

سلام .انشالله سالی سرشار از سلامتی،موفقیت وبهروزی در پیش داشته باشید.
پاسخ:
سلام 
ممنونم همچنین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
-->