عبد عاصی امیدوار

الحمدلله 16

جمعه, ۶ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۲۴ ب.ظ

اگر خدا بر گناهان وعده عذاب هم نمی داد، لازم بود نافرمانی نشود به خاطر سپاسگذاری از نعمتهای او 

"حضرت امیر المونین (ع) "

۹۳/۰۴/۰۶
عبد عاصی امیدوار

نظرات  (۱۰)

سلام[گل]

***************************

چه شود ای گل نرگس، با تو دیدار کنم

جان و اهل و هستی ام، بر تو گرفتار کنم

روزه ی هجر تو از پای بینداخت مرا

کی شود با رطب وصل تو افطار کنم . . .

خدایا کمکمان کن که در این ماه رمضان

تمرین کنیم ترک هرآنچه که درک دوران ظهور را به تأخیر می اندازد . . .

فرا رسیدن ماه رمضان ماه بارش باران رحمت الهی مبارک
پاسخ:
سلام :)
ممنونم 
بر شما هم مبارک
اما کو گوش شنوا
سلام
صبح بخیر
پاسخ:
سلام 
صبح تو ام بخیر
بسیار زیبا بود[گل]
سلام
دیگه رمز نمیدین؟
پاسخ:
سلام 
دیگه شده من و دلم 

سلام

انشاءالله در این شبهای رحمت به برکت وجود اهل بیت (ع) مشمول رحمت بیکران خداوند قرار گیرید و تو دعاهای قشنگتون لابه لای نجواهای شبانه تون ما رو هم از دعای خیر فراموش نفرمایید.

شهادت مولی الموحدین حضرت امیر المومنین (علی)برتمامی شیعیان تسلیت باد.

التماس دعا
پاسخ:
سلام
ممنونم
همچنین
اوه که اینطور!
پاسخ:
بله 
سلام برادر
آقا یه پیشنهاد
برای اینکه پاهات زخم نشه یه نوک پا از روی سجاده ت بلند شو بیا یه پستی چیزی بذار دل ما رو خوش کن خب !
پاسخ:
سلام 
:))))))))))
چشم
۳۰ تیر ۹۳ ، ۱۴:۵۵ مسعود بازرگان
سلام !
وبلاگتون زیباست ، اگه تمایل دارین تبادل لینک داشته باشیم !
من یه وبلاگ با موضوع اتاق فکر تجارت و کار آفرینی راه اندازی کردم ! به وبلاگ من تشریف بیارین و نظر بدین  که برای معضل بیکاری و حل اشتغال جوانان چکار  باید انجام شود ،  خوشحال میشم !
ضمناً  من چند کار خوب هم  انجام دادم 1-  دو اتاق  ، یکی بنام  ( اتاق فکر اقتصادی )  و دیگری هم ( مشارکت در کار اقتصادی )  در بالای وبلاگم قرار دادم اگه اونجا هم بیاین و نظر بدین برای کیفیت کار جالب میشه .
2- تهیه لیست بیش از صد سایت مرتبط با موضوعات اقتصادی که سعی دارم که این لیست را روزانه اضافه کنم که به عنوان یک مرجع معرفی لیست سایت های  مرتبط با مسائل اقتصادی بشه !
3- با چند نفر از دوستان دانشگاهی ام یک شرکت صاددراتی راه اندازی کرده ام که تو وبلاگ توضیح داده ام !
راه اندازی سامانه پیامکی به شماره 3000122030303 برای دریافت نظرات و پیشنهادات دوستان
موفق باشین ! به امید حضور و طرح دیدگاه شما در وبلاگم
قابل ذکر است مطالب وبلاگ من مختص موضوعات اقتصادی نیست ، سعی کرده ام مطالب متنوع دیگری هم قرار دهم ولی تمرکز بیشترم به موضوع تجارت و کارآفرینی و حل مشکل اشتغال جوانان است .
http://mobaco.blog.ir/
پاسخ:
سلام 
زیباییش رو در چی دیدید؟
۳۰ تیر ۹۳ ، ۱۴:۵۸ انـــقلــا بـــی
سلام
الحمدلله رب العالمین ...
متشکرم

+ در شهر بی تکریم ، مردن به از تسلیم
امروز اگر غزه ... فردا اگر بیـــــــــــــروت
پاسخ:
سلام 
خواهش میکنم 
بابت چی؟
۳۰ تیر ۹۳ ، ۱۵:۰۶ مسعود بازرگان
سلام !
وبلاگتون زیباست ، اگه تمایل دارین تبادل لینک داشته باشیم !
من یه وبلاگ با موضوع اتاق فکر تجارت و کار آفرینی راه اندازی کردم ! به وبلاگ من تشریف بیارین و نظر بدین  که برای معضل بیکاری و حل اشتغال جوانان چکار  باید انجام شود ،  خوشحال میشم !
ضمناً  من چند کار خوب هم  انجام دادم 1-  دو اتاق  ، یکی بنام  ( اتاق فکر اقتصادی )  و دیگری هم ( مشارکت در کار اقتصادی )  در بالای وبلاگم قرار دادم اگه اونجا هم بیاین و نظر بدین برای کیفیت کار جالب میشه .
2- تهیه لیست بیش از صد سایت مرتبط با موضوعات اقتصادی که سعی دارم که این لیست را روزانه اضافه کنم که به عنوان یک مرجع معرفی لیست سایت های  مرتبط با مسائل اقتصادی بشه !
3- با چند نفر از دوستان دانشگاهی ام یک شرکت صاددراتی راه اندازی کرده ام که تو وبلاگ توضیح داده ام !
راه اندازی سامانه پیامکی به شماره 3000122030303 برای دریافت نظرات و پیشنهادات دوستان
موفق باشین ! به امید حضور و طرح دیدگاه شما در وبلاگم
قابل ذکر است مطالب وبلاگ من مختص موضوعات اقتصادی نیست ، سعی کرده ام مطالب متنوع دیگری هم قرار دهم ولی تمرکز بیشترم به موضوع تجارت و کارآفرینی و حل مشکل اشتغال جوانان است .
http://mobaco.blog.ir/
پاسخ:
دوبار اومدید بزرگوار

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
-->