عبد عاصی امیدوار

.

دوشنبه, ۷ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۳۵ ق.ظ

سلام پاییز 

۹۳/۰۷/۰۷
عبد عاصی امیدوار

نظرات  (۱۰)

سلام
ان شاءلله پاییز خوبی داشته باشید...
پاسخ:
سلام 
ممنون
همچنین
سلام
خوبی؟
پاسخ:
سلام شکر
هستیم 
میگذرونیم 
سلام برادر
اعیاد ذی حجه هم بر شما مبارک باشه
پاسخ:
سلام داداش.
همچنین
قربون مرامت
سلام
صبح بخیر
کم کاری منو در سر زدن ببخشید. باور کنید اصلا به وبلاگم سر نمی زنم و دلم هم برای نوشته هاتون تنگ می شه اما چه کنم که انگیزم در حد صفر رسیده.
پاییز جزو بهترین و زیباترین فصل های خداست
پاسخ:
سلام رفیق 
این چه حرفیه
میدونم چی میگی
چه کوتاه است فاصله ظهر غدیر تا ظهر عاشورا!
روز بالا رفتن دست علی تا روز بالا رفتن سرحسین!
غدیر کربلای عوام بود وکربلا غدیر خاص
در غدیر با آنکه بیعت گرفته شد جفا شد ودر کربلا با آنکه بیعت برداشته شد
"وفا"ماند
عید ولایت مبارک

پاسخ:
عید شما هم مبارک 
سلام و عرض ادب[گل]

******************************
هان! ای مردمان! علی را برتر بدانید، که او برترین انسان از زن و مرد بعد از من است... هرکه با او بستیزد و بر ولایتش گردن ننهد نفرین و خشم من بر او باد. (خطبه ی غدیریه)

امروز به شکرانه ی این عید غدیر
کز یمن ولایتش جهان شد تطهیر
پیوسته فرست بر محمد صلوات
کن بیعت دیگری به مولا و امیر

عیدتون مبارک[گل][گل]
پاسخ:
ممنونم 
عید شما هم مبارک
آقا سلام ماه محرم شروع شد
بازاین چه شورش است و چه ماتم شروع شد
آقا سلام تحفه اشکی به من دهید
ماه گدایی من و چشمم شروع شد
شبی دم سحری در دعایتان آقا
کنید اندکی یاد گدایتان آقا
مرا به نیمه ی شب ها برای نافله ها
صدا کنید... فدای صدایتان آقا
شکسته بال ترینم ولی مرا ز کرم
پرم دهید میان هوایتان آقا
دلم گرفته خدا خیرتان دهد یکبار
دهید اجازه بیفتم به پایتان آقا
به روی پنجه قد افراشتم به جلب نظر
سوا کنید که باشم برایتان آقا
ره ثواب بجوی زلف بخت مرا
گره زنید به شال عبایتان آقا
حدید زنگی قلب مرا جلا دهید
مریض عشقم و لنگ دوایتان آقا
شرر به سینه زده غصه ی مدینه تان
نمک به زخم زده کربلایتان آقا
برات کرب و بلا رفتن مرا بدهید
شبی دم سحری در دعایتان آقا
صدای آمدنت را به گوش ما برسان
زمان غیبت خود را به انتها برسان
نگاه نافذ خود را بر این گدا انداز
برای درد نهفته کمی دوا برسان
اگرچه بهر ظهورت نکرده ام کاری
بیا و بر لب ما فرصت دعا برسان
به صبح جمعه ی موعود زائرم فرما
به خاکبوسی روز فرج مرا برسان
برای روز ظهور تو کعبه پا برجاست
بیا سرور دوباره بر آن بنا برسان
کنار تربت زهرا به وقت نافله ات
دعای خویش به یاری این گدا برسان
نوشته ام به وصیت اگر میسر شد
بیا و مرده ما را به کربلا برسان

اللهم عجل فرج منتقم الحسین (ع)

************************************

حلول محرمِ جانگداز، ماه خون، ماه زخم، ماه کرب و بلا، ماه نینوا، بر شما عاشوراییان تسلیت باد.
سلام برداداش تنبل تر از خودم
کجایی؟
پاسخ:
سلام :)))))
همین جا زیر پاتون 
سلام
صبحت بخیر و اربعین رو هم تسلیت می گم
پاسخ:
سلام ...
ممنون برادر 
همچنین
سلام، قربانت دمت گرم. یه کاری دارم انجام میدم که برای همین خیلی کم میام به وبلاگ سر می زنم
پاسخ:
خیر باشه داداش. نگرانت بودیم 
ان شالله موفق باشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
-->