عبد عاصی امیدوار

من و دلم ۱۵۴

پنجشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۰۸ ب.ظ

مادر این دنیا من و زده دلم گرفته است ...

۹۵/۱۲/۱۲
عبد عاصی امیدوار

نظرات  (۵)

👍
حدیث کسا بخونید ....
حدیث کسا بخونید ....
شایدم از بی همزبونی از پابیوفتن
سلام اخوی
امشب حالی خوبی داشتم.
امدم بگم حلال کن
چرت وپرت توی وبلاگم مینویسم و انگار تو تنها خواننده اونی. شرمنده.دوسندارم تاثیر بزاره رو احوالاتت .پس اگه میبینی حالت میگیره بهم حتما بگو خواهشن.
دوم اینکه. حس خوبی دارم بهت..بچه ارومی حسی زیادی.یاد نجم الدین شریعتی میوفتم.خخ
فک کنم خوندی ک میرم کربلا گفتم ایندفه حضوری خداحافطی کنم. سال پراز نعمت .پراز خیر وخوبی برات دعامیکنم.انشالله زیر سایه حصرت زهرا سال جدید واسمون شروع بشه.ینی کلا زیر سایشون باشی ن باشیم
خدایارت
پاسخ:
مشکلی نیست راحت باش 
تاثیر نمیزاره 
رفتی حرم عباس (ع) خیلی یادم کن 
روزت مبارک 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
-->