عبد عاصی امیدوار

من بیدل

چهارشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۱، ۱۱:۰۲ ب.ظ

سبت سلمی بصدغیها فوادی

 

و روحی کل یوم لی ینادی

خدارا بر من بیدل ببخشای

 

و واصلنی علی رغم الاعادی

نگارا در غم سودای عشقت

 

توکلنا علی رب العبادی

امن انکرتنی عن عشق سلمی

 

تزاول آن روی نهکو بوادی

که همچون مت به بوتن دل و ای ره

 

غریق العشق فی بحر الودادی

به پی ماچان غرامت بسپریمن

 

غرت یک وی روشتی از امادی

غم این دل بواتت خورد ناچار

 

و غر نه او بنی آنچت نشادی

دل حافظ شد اندر چین زلفت

 

بلیل مظلم و الله هادی

۹۱/۰۴/۲۸
عبد عاصی امیدوار

نظرات  (۴)

سلام
ببخشید که دیر اومدم
خوشحالم از بودنتون
داشتم نگران می شدم که این دوست ما کجاست و خبری از او نیست .
موفق و سربلند باشین
و تبریک بابت خانه ای نو
==================================
سلام
خواهش می کنم
من هستم
بودم
یه خواننده ساکت و خاموش وب زیبات
هر روز میام می خونمش
ممنونم
وااااااااااای سلام
آخیش بالاخره وبت رو زدی
از شانس شر من تا تو اومدی من سیستمم سوخت
ولی با هر بدبختی که بود لینکت کردم
قربون خودت و حافظ هرچند با حافظ یه خوردی درگیری دارم ولی دیگه داداش گمنام اینو خواسته
========================================
سلام
آره دیدم
چرا سوخته؟
۲۹ تیر ۹۱ ، ۲۳:۲۶ ساحل نشین
نگارا در غم سودای عشقت

توکلنا علی رب العبادی
سلام.از خودتم بنویس!!!
اجازه بده فکرت آزاد بشه!!!
==============================
سلام
نمی تونم
دیگه نمی تونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
-->