عبد عاصی امیدوار

.

سه شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۱، ۰۳:۳۵ ب.ظ
زندگی چیست؟

زندگی گل زردی است به نام "غم"

مروارید غلتانی است به نام "اشک"

آیینه شکسته ای است به نام "دل"

فریاد رسایی است به نام "آه"

و سرانجام ای یاران

زندگی آش دهن سوزی نیست!!!

۹۱/۰۹/۲۸
عبد عاصی امیدوار

نظرات  (۱۱)

سهراب سپهری
زندگی، سبزترین آیه، در اندیشه برگ

زندگی، خاطر دریایی یک قطره، در آرامش رود

زندگی، حس شکوفایی یک مزرعه، در باور بذر

زندگی، باور دریاست در اندیشه ماهی، در تنگ

زندگی، ترجمه روشن خاک است، در آیینه عشق

زندگی، فهم نفهمیدن هاست
میدونی غربت یعنی چی ؟
غربت یعنی از گرمای نفس های کسی که دوستش داری دور باشی
زندگیت پر عشق..
من عاشق زندگیم...به اندازه ی مرگ...
راستی غیرتی شدما...اون کی بود کامنت خصوصی واست گذاشت...هان...
پاسخ:
باور کن نمیشناسم
دو قدم مانده به رقصیدن برف
یک نفس مانده به سرما و به یخ
چشم در چشم زمستانی دگر
تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان
یک سبد عاطفه دارم همه تقدیم شما
یلدا پیشاپیش مبارک

۰۱ دی ۹۱ ، ۱۳:۵۸ درهمین حوالی
آقا نگاهت سوی آهوهاست می دانم دستان پاکت مثل من تنهاست می دانم

آقا اگر تو بر نمی گردی دلیل آن در دست های پرگناه ماست می دانم
سلام دوست جان :)

زندگی یعنی یک سار پرید
از چه دلتنگ شدی؟؟؟
دلخوشی ها کم نیستتتتتت :)))

سهراب سپهری

زندگی آش دهنسوزی نیستتتت
اما باید قدرشو دونست

موفق باشییییییی :)

چرا اینجوری شده اینجا؟!
خوبه که نظرارو تایید می کنید ولی
زندگی زندگیست...همین!

۰۱ دی ۹۱ ، ۱۵:۲۴ مانی ( خاطرات دلبرکان غمگین من )
منم گنه کار بودم
تف بر زندگی
خیلی دلم گرفته از همه
سلام
گمنام ...تمام حرف ها را با نامت تو خلاصه کردی
لینکتون کردم...

برای رسیدن به عشق

فقط دستانت را دراز نکن!

باید از دیوار وجودت بگذری...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
-->