عبد عاصی امیدوار

.

سه شنبه, ۵ دی ۱۳۹۱، ۰۶:۱۵ ب.ظ
حال هجران تو چه دانی که چه مشکل حالیست؟
۹۱/۱۰/۰۵
عبد عاصی امیدوار

نظرات  (۹)

من مانده ام مهجور از او،دل خسته و رنجور از او
گویی که نیشی دور از او در استخوانم می رود...
هجرت گل را چ کنم ای قضا...برگ گلی زان چمنم آرزوست...
مهذرت می خوایییییییییییییییم...
تو نیستی که ببینی به من چه می گذرد...
نا توان گذشته ام ز کوچه ها .

نیمه جان رسیده ام به نیمه راه .

چون کلاغ خسته ای در این غروب .

می برم به آشیانه خود پناه .

در گریز از این زمان بی گذشت .

در فغان از این ملال بی زوال .

رانده از بهشت عشق آرزو .

مانده ام همه غم و همه خیال .

سر نهاده چون اسیر خسته جان .

در کمند روزگار بد سرشت .

رو نهفته چون ستارگان کور .

در غبار کهکشان سرنوشت .

می روم ز دیدها نهان شوم .

می روم که گریه در نهان کنم .

یا مرا جدایی تو می کشد .

یا تو را دوباره مهربان کند .

این زمان نشسته بی تو با خدا .

آنکه با تو بود و با خدا نبود .

می کند هوای گریه های تلخ .

آنکه خنده از لبش جدا نبود .

بی تو من کجا روم کجا روم ؟

هستی من از تو مانده یادگار .

من به پای خود به دامت آمدم .

من مگر ز دست خود کنم فرار .

تا لبم دگر نفس نمی رسد .

ناله ام به گوش کس نمی رسد .

می رسی به کام دل که بشنوی.

ناله ای از این قفس نمی رسد.





★。˛ °.★__ *★* *˛.
˛ °_██_*。*./ \ .˛* .˛.*.★* *★ 。*
˛. (´• ̮•)*˛°*/.♫.♫\*˛.* ˛_Π_____. * ˛*
.°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*./______/~\ *. ˛*.。˛* ˛. *。
*(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬ .
¯˜"*°•♥•°*"˜¯`´¯˜"*°•♥•°*"˜¯` ´¯˜"*°´¯˜"*°•♥•°*"˜¯`´¯˜"*°
تصمیم گرفتم همرنگ جماعت باشم

اما هرچه نگاه میکنم

نمی فهمم که این جماعت چه رنگی هستند...



لیِ.ٍٍ..لی ٍ

همیشه در گرگم به هوا
ازگرگ بودن فرارمی کردیم

ناخواسته درتمام بازی ها

گرگیم....

بی انکه از خودمان بترسیم

من از هفت سنگ می ترسم

می ترسم انقدر سنگ روی سنگ بچینم

که دیواری ماراازهم بگیرد

بیالی لی بازی کنیم

که در هررفتنی دوباره برگردیم ..
کاروان می آید از شهر دمشق

برسرِ خاکِ شهِ سلطان عشق

کاروان با خود رباب آورده است

بهر اصغر شیر وآب آورده است

کاروان آمد ولی اکبرنداشت

ام لیلا شبه پیغمبر نداشت

کاروان آمد ولی شاهی نبود

بربنی هاشم دگر ماهی نبود ...

×××××××××××××××××××

اربعین حسینی بر شیعیان جهان تسلیت باد.
هجران خودش یه درد که توی گلو گیر می کنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
-->