عبد عاصی امیدوار

.

چهارشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۱، ۱۱:۱۲ ب.ظ
من و تو خدا را نشناختیم.

ببینید که چطور اولیااش با او صحبت میکنند؟

این اولیا، آن کسانی هستند که شناخت دارند.


"آیت الله آقا مجتبی تهرانی"

۹۱/۱۰/۱۳
عبد عاصی امیدوار

نظرات  (۱۶)

خدا رحمتش کنه
خدا بیامرزه این استاد اخلاق رو
واقعا مرد خوبی بود
خدا رحمتشون کنه
سلام گمنام عزیز
خوبی؟
مرسی که بهم سر میزنی

۱۴ دی ۹۱ ، ۲۲:۵۹ مندیر بهار
سلام
خدا خیلی غریبه...........
یکی مثل من فقط ادعا میکنیم با خدایم درصورتی که او همیشه با ماست ما همیشه بی او....
خدا بیامرزه
روحش شاد...
کوفت عزیزم
اون مطلب اصلا طنز نبود که لبخند ژکوند بر لب مبارک میزنی

خدا رحمتشون کنه...
خوش به حال اولیا..
جعمش کن دیگه!‏ مرد گنده خجالت نمیکشه!‏ بابای من هم سن تو بود دوتا بچه داشت!‏
من دیگه نمیخندم!!!
بشین گریه کن تا کور شی!‏
حالا یعنی خیلی فازت بالاست و ته افسردگی و ناامیدی از خلق و بی تفاوتی و درویشی هستی که نمیخندی!‏
خدا رو شکر
آخه اون وبت هم شبیه وب این دخترا بود که چند بار شکست عشقی خوردن و دیگه یه قالب سیاه برمیدارن و شروع میکنن پست های کوتاه و غمگین بذارن!
۲۰ دی ۹۱ ، ۰۰:۳۳ ::king of light::
پروردگارا

یاری ام ده ، تا بدون اینکه از ایمان افراد بپرسم

و بدون اینکه بدردم بخورند، همدل و همدردشان باشم .

زیرا در سودای هر انسانی ” روح تو ” خانه گزیده . . .

سلام...گفته بودید که سر میزنید به وبم...وبم که عوض شد دیگه نمیاید؟؟؟
بهر حال خوشبحالتون من آرزو داشتم که دوست به خوبی فرانک داشته باشم...در اوجه تلخ کامی به فکر شماست ...قدرشون بدونید...خداوندا نگهدار آن باش که همیشه نگران آسایش و خرسندی دیگران است...
چ فرانک جالب جواب داده بهت

سلام...
همین الان فاتحه خوندم
البته یکی دیگه
یکی رو وقتی فهمیدم اشتباه کردم...
با مرتضی آقا تهرانی اشتباه گرفته بودمشون
:(
از مظلوم دفاع نمی کردند اما ظالم رو هم دعا نمیکردن، همین خوبه...
خدا رحمتشون کنه :(
غمت از غم من بزرگتره ؟

پاسخ:
واسه من سخته...
یا رسول الله! مثل تو دیگر در پهنه زمین تکرار نخواهد شد، اما با تکرار صلوات بر تو، نور حضورت را در قلب خود احساس مى کنیم.
شهادت حضرت محمد (ص) تشلیت باد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
-->