عبد عاصی امیدوار

الحمدلله 18

جمعه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۱۲ ق.ظ

چند وقت پیش یه پست گذاشتم با این تیتر " اطلاعیه "

اونجا از همه خواسته بودم مشکلاتشون رو بگن و دلیل کارمم رو نوشته بودم 

اینبار چیز دیگه ای میخوام 

البته باز هم مثل همیشه در حد یه پیشنهاده ساده است نه بیشتر 

اگه دوست داشتید بیاید از داشته هاتون بگید 

چیزای ساده ای که دارید 

اگه فکر میکنید ندارید یه کمی فکر کنید و توی خودتون و زندگیتون دنبالش بگردید

مثلا یکی از داشته هات میتونه داشتن تلویزیون توی خونت باشه 

نمی دونم بستگی به خودتون داره چه چیز رو جز داشته هات میدونی 

باز هم مثل اون پست قبل میگم

بی اسم و آدرس وبلاگ بزارید تا راحت باشید یا مثلا به اسم خودم یا یه ". " بزارید

اگه عضو بیان هستید قبلش از پنل خارج بشید بعد نظر بزارید تا اسم وبلاگ نیاد 

و باز هم چند تا هدف دارم از این کار

1. اینبار میخوام نیمه پر زندگی رو ببینیم 

2. شاید وقتی خواستی داشته هات رو بنویسی یه ذره یاد اوستا کریم بیوفتی و بگی " الحمدلله "

3. میبینیم که در مقابل همدیگه خیلی داشته داریم تو زندگیمون که نمی فهمیم و نداشته حساب میکنیم 

4. شاید وقتی داشته های هم رو دیدیم خیلی حس بهتری داشته باشیم و نگاهمون به زندگی عوض بشه 


توضیح : این پست عمومی است و نظراتش بدون تأیید و جوابی هم به نظرات نمیدم 

۹۳/۰۵/۱۷
عبد عاصی امیدوار

نظرات  (۹)

سلام :)
داشته هامون که ...
سلامتی
نفس کشیدن
خانواده خوب و مهربون
دانشگاه رفتن
فکر کردن
مهربون بودن
خیلی زیادن!!!
هی میام بهشون بازم اضافه می کنم
خدایا شکرررررت
:)
:)
الحمدلله بابت لحظه لحظه ی زندگیم
سلام برادر
داشته هایی رو که داریم و شکرگذارشیم رو باید جار زد
یه روش شکرگذاری بیان همین نعمتهاست
خدا رو شکر می کنم به خاطر داشتن خونواده خوب و همسری مهربان که همه جوره با من راه میاد ...
فکر می کنم بهترین داشتم اینه که پدر و مادر خوبی دارم و تو یه خانواده ی خوبی بزرگ شدم و دنیا اومدم
من با بیماران سر و کار دارم و وقتی میبینم چه مشکلاتی دارند همیشه خدا رو شکر میکنم برای سلامتی که دارم .
سلامتی بزرگترین نعمتیه که خدا بهمون داده . یه مشکل کوچیک از لحظه اولیه خلقت یه آدم میتونه هزار مشکل کوچیک و بزرگ دیگه رو براشون به وجود بیاره . خیلی تلخ و آزار دهنده ست دیدن هر روز بیماران با بیماری های عجیب و غریب که حتی نمیتونی تصورش رو بکنی چنین بیماری وجود داشته باشه.
هزینه های درمانی هم که واقعا کمرشکنه . یعنی علاوه بر درد و مشکلات مربوط به بیماری مجبورند همه زندگیشون رو بدند برای درمان عزیزشون خیلی سخته
شکر که سالمبم و اگر هم بیمار میشبم از عهده مخارج مداوامون برمیایم
سلام جواب بدید خوبه هااا
من خدا رو خیلی شکر میکنم که بهم ظاهری داده که راضی ام هوش زیادی بهم داده که باعث میشه مورد تحسین باشم گاهی،خدا روشکر بابت عقل زیادی که بهم داده و اینکه عاطفه بهم زیاد نداده و این باعث میشه خیلی وقتا از روی عقل تصمیم بگیرم خدارو شکر بابت اینکه وقتی گناهی میکنم زود خودم متوجه عقوبت و تاوانش میشم خدا رو شکر بابت اعتماد به نفس زیادم:) خدا رو شکر بابت خوش اخلاقیم که خیلیا میگن به بابات رفتی خدا رو شکر بابت معجزه های زندگیم خدا رو شکر بابت همه و همه و همه ی نعمت هاش که به شماره نمیان.
۲۳ مرداد ۹۳ ، ۱۳:۴۴ رها آرزوهای نزدیک
لطف خدا و ائمه تو زندگیم :)

و

پسرم :))
همین ی لبخند میشه داشته های من
:)
گل وخونه...:خدا
مامان بابا:خانواده.
شخصیت:
ابرو
انسانیت..واز همه مهمتر دوست خوب. :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی
-->